1. cikk / 26 Saját dolgozó részére nyújtott szolgáltatás II.
2. cikk / 26 Összesítő feladások
3. cikk / 26 Szociális intézmények ellátottainak pénzkezelése
4. cikk / 26 Érvényesítés
5. cikk / 26 Önkormányzati bizottsági tag tiszteletdíja
6. cikk / 26 Közüzemi számla könyvelése
7. cikk / 26 Kiküldetéshez kapcsolódó számlák
8. cikk / 26 Önkormányzati ingatlan felújítása
9. cikk / 26 Szállítói finanszírozás
10. cikk / 26 Bérelt önkormányzati ingatlan felújítása
Önkormányzatunk közvetett támogatást nyújt azoknak a bérlőinek, akik az általuk bérelt önkormányzati tulajdonú helyiségeket felújítják. A felújításra kifizetett összeg a bérleti díjból kerül beszámításra. Ennek elszámolása nálunk a következőképpen történik:
Születik egy bizottsági határozat a közvetett támogatásról, amely alapján a bérleti díjról kiállított számla jóváírásra kerül. A könyvelésben sem a bérletidíj-bevétel, sem a felújítás kiadása nem kerül könyvelésre. Helyesen járunk el, amikor jóváíró számlát készítünk a bérleti díjról a felújításra fordított összeg erejéig, illetve nem könyveljük a közvetett támogatással kapcsolatos bevételeket és kiadásokat? Kell-e az önkormányzat nevére szóló számlát kérnünk a bérlő általi felújításról? Az áfabevallást ez hogyan érinti?