Önkormányzati konyha készletgazdálkodása

Kérdés:

Az önkormányzat saját konyhát üzemeltet költségvetési szervén keresztül. A konyhával összefüggő raktárkészlet-gazdálkodásra az élelmezésvezető külön szoftvert használ, az nem az ASP rendszerébe kerül könyvelésre. A raktárkészlet-változásról negyedévente készül feladás a főkönyv részére, és az ASP-be átvezetésre kerül a készletváltozás. Helyesen jár-e el a költségvetési szerv, vagy a teljes raktárkészletmozgást az ASP-ben kell vezetni?

Részlet a válaszából: […] ...támogató, számítástechnikai hálózaton keresztül távoli alkalmazásszolgáltatást nyújtó, az állam által biztosított, elektronikus információs rendszerhez (önkormányzati ASP rendszer). A helyi önkormányzat az önkormányzati ASP rendszer által...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2023. március 28.

ASP-rendszer

Kérdés: Önkormányzat által fenntartott önállóan gazdálkodó költségvetési intézmény vagyunk (szektorazonosító: 1251). Az ASP-rendelet vonatkozik-e ránk, azaz kötelező lesz számunkra az ASP-rendszer használata?
Részlet a válaszából: […] Az ASP-rendelet szerint az első ütemben, 2017. január 1-jéig azok az önálló hivatalt alkotó önkormányzatok csatlakoznak a gazdálkodási és önkormányzatiadó-rendszerhez (ASP), amelyek 5000 fő alatti települések, illetve azok az önkormányzatok, amelyek közös hivatalt alkotnak,...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2016. november 29.