4 cikk rendezése:
1. cikk / 4 Önkormányzati monitoring- rendszerben történő adat- szolgáltatásra vonatkozó szabályok
Kérdés: Az Áht. 111. §-ának (30) bekezdése a támogatási adatok kincstári monitoringrendszerben való közzétételének kötelezettségét 2016. március 1-jétől az államháztartás önkormányzati alrendszerére is kiterjesztette. Kérem teljes körű tájékoztatásukat arra vonatkozóan, hogy mely jogcímek (rovatok), mely támogatotti kör (jogi személy, szervezet, magánszemély) és milyen összeghatár az, amelyre vonatkozóan az önkormányzatoknak adatot kell szolgáltatnia?
2. cikk / 4 Önkormányzati beszámolók elektronikus közzététele
Kérdés: Az önkormányzat egyszerűsített mérlege, pénzforgalmi jelentése, pénzmaradvány-kimutatása, könyvvizsgálói jelentése közzétételét csak elektronikusan tudja teljesíteni 2009. 05. 01-től? Ha igen, kérem tájékoztassanak ennek módjáról, lépéseiről!
3. cikk / 4 Bankszámla megszüntetésének bejelentése
Kérdés: A bankszámla megnyitásával és megszüntetésével kapcsolatos szabályok állandóan változnak. Be kell-e jelenteni a bankszámla nyitását, megszüntetését az adóhatósághoz és – mivel a cégnyilvántartás is tartalmazza azt – a cégbírósághoz is?
4. cikk / 4 Adóbevallás elektronikus úton
Kérdés: Intézményünk a legutóbbi számítástechnikai fejlesztést követően alkalmassá vált arra, hogy elektronikus úton nyújtson be adóbevallást. Milyen módon lehet ezt megtenni?