Önkormányzati költségvetési szerv alapító okirata
Szöveg nagyítása Szöveg kicsinyítése Nyomtatás
Megjelent a Költségvetési Levelek 273. számában (2019. március 26.), 4914. kérdésszám alatt

Kérdés: Önkormányzati költségvetési szerv az önkormányzat székhelyén pár irodát használ. Az alapító okiraton fel kell-e tüntetni az irodákat szobaszámmal, vagy elegendő a házszámot és a szintet megjelölni a címben? A használatot milyen megállapodásban kell dokumentálni, tekintve, hogy a használat a tulajdonosi jogok része, vagyonkezelési szerződésben? A használt vagyont hogyan kell nyilvántartania a tulajdonos önkormányzatnak és a használó önkormányzati költségvetési szervnek?
Válasz (részlet): […]költségvetési szervek a közfeladatuk ellátásához szükséges ingatlan vagyont - vagyonkezelési jog alapításáról szóló döntés, illetve vagyonkezelésbe adásról szóló szerződés megkötése nélkül - az alapító döntése alapján használhatják, és azzal gazdálkodhatnak. A használat tényleges tartalmát, a használat feltételeit, valamint a felek jogait és kötelezettségeit[…]
ÍGY OLVASHATJA A TELJES VÁLASZT...
...ha látogató: elküldjük e-mailen*
*ingyenes választ
évente csak egyszer küldünk.

Keresés

Nyomtatás Főoldalra Nyomtatás Nyomtatás A lap tetejére A lap tetejére