2 cikk rendezése:
1. cikk / 2 Tojótyúkok és tojások nyilvántartása
Kérdés: Önkormányzatunk a mezőgazdasági START munka keretén belül tojótyúkokat vásárolt. Hogyan tartsuk nyilván a tyúkokat, a termelt tojásokat? Hogyan könyveljük a hozzákapcsolódó költségeket (tápot, gyógyszert... stb.), ha nincs raktár? Kell-e hozzá raktár? A tojásokat hogyan adjuk át/átadhatjuk-e az iskola-óvoda konyhára vagy magánszemélynek? Kell-e, és ha igen, milyen engedély? Ha tojóládát készítenek a közmunkások, akkor azt hogyan vegyük be a nyilvántartásunkba? Van-e valamilyen formanyomtatvány, milyen kötelező elemei vannak, hogyan könyveljük?
2. cikk / 2 Bérbeadás
Kérdés: Az önkormányzatnak van egy nagyméretű rendezvénysátra. Milyen módon adhatja azt bérbe egy másik önkormányzatnak? Az önkormányzat nem tartozik áfakörbe, 1-es adószáma van. A NAV-hoz van bejelentési kötelezettség? Milyen kormányzati funkcióra és szakfeladatra történhet a könyvelés?