Szakfeladatrend

Kérdés: A 2010-es önkormányzati költségvetés készítésénél felmerült problémáinkra szeretnénk választ kapni. Az új szakfeladatrend változásaival kapcsolatban a kiadások és bevételek tervezése során merültek fel az alábbi kérdések: - A több szakfeladaton (iskola 1-4. évfolyam, 5-8. évfolyam, sajátos nevelési igényű tanulók, tanulószoba) foglalkoztatott pedagógusok kiadásait milyen mutató alapján célszerű felosztani, illetve a kinevezés hogyan legyen elkészítve (egy vagy több)? - Az intézményvezető (vezetők), gazdasági szervezet, technikai állomány kiadásainak felosztási módja, illetve milyen szakfeladatra készüljön kinevezés? - A polgármesteri hivatalnál a jegyző, aljegyző személyi juttatását fel kell-e osztani a területi igazgatási tevékenységekhez (építésügyi hatósági, okmányirodai feladatok), ha igen, milyen mutató alapján?
Részlet a válaszából: […] ...a szakfeladatrend szerintmeghatározott alaptevékenységet lát el, ezért fontos ezeknek a bevételeknek,kiadásoknak és létszámadatoknak az egyes szakfeladatok közötti megosztása. Alegegyszerűbb lehetőség, amikor a bevételek, kiadások, létszámok tekintetében...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. január 12.
Kapcsolódó címkék:  

Humánszervező egyetemi végzettség figyelembevétele iskolaigazgató besorolásánál

Kérdés: Általános iskola igazgatója elvégezte a közoktatási vezető szakirányú továbbképzést, mely pedagógus-szakvizsgával egyenértékű. Ez alapján "F" fizetési osztályból "G" fizetési osztályba került átsorolásra. Az igazgató további végzettséggel is rendelkezik, méghozzá humánszervező egyetemi végzettséggel. Ez alapján át lehet-e sorolni "H" fizetési osztályba?
Részlet a válaszából: […] ...szakképzettségen, doktori címen, tudományosfokozaton, valamint akadémiai tagságon túl egyéb más képesítés is szükséges.Az egyes fizetési osztályokba tartozó munkaköröket aközalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII....[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2008. február 26.