2 cikk rendezése:
1. cikk / 2 Óvodapedagógusok besorolása
Kérdés: Hogyan kell besorolni az óvodapedagógusokat? Az egyik dolgozó 1999. 10. 04-től 2001. 06. 30-ig gondozónő beosztásban dolgozott, 2008. 12. 01-től 2009. 03. 31-ig közhasznú, közcélú foglalkoztatott volt. 2013. 09. 01-től óvodapedagógusként dolgozik intézményünknél. Diplomáját 2013. 11. 04-én szerezte meg. A másik dolgozónk 1999. 03. 01-től 2012. 02. 12-ig gyógypedagógiai asszisztensként dolgozott. 2012. 02. 13-tól dolgozik intézményünknél óvodapedagógusként. Diplomáját 2013. 10. 22-én szerezte meg. Kell-e gyakornoki időt meghatározni?
2. cikk / 2 ÁMK-igazgató besorolása, vezetői pótléka
Kérdés: Önállóan gazdálkodó Általános Művelődési Központunkban – mely magában foglal általános iskolát, óvodát, napközi konyhát, művelődési házat és könyvtárat – az ÁMK-igazgató munkakört pedagógia-testnevelés szakos tanárnő tölti be. A hölgyet az ÁMK-igazgatói munkakör betöltésére vette fel intézményünk. A kolléganő végzettségei a következők: - 1979: Juhász Gyula Tanárképző Főiskola: pedagógia-testnevelés szakos általános iskolai tanár. - 1985: JATE-BTK: pedagógia szakos előadó. - A fenti egyetemi diplomára épülően a Budapesti Műszaki Egyetem Természet- és Társadalomtudományi, illetve Gazdasági és Társadalomtudományi Karán közoktatás-vezető szakirányú szakképzettség. Az igazgatónő heti 4 órában testnevelés tantárgyat tanít az általános iskolában. Kérdéseim a következők: - Fenti végzettségei alapján a kolléganőt melyik fizetési fokozatba kell besorolni? - Magasabb vezetőként (ÁMK-igazgató, egyben az általános iskola igazgatója is) hány százalék a kötelezően adandó magasabb vezetői pótlék mértéke? - Milyen illetménykiegészítés, és hány százalékban illeti meg a kolléganőt?