Meghiúsult teljesítésű építkezés

Kérdés: Költségvetési szerv vagyunk. Új irodákat építtetünk, amelyeket később tárgyi eszközként akarunk nyilvántartásba venni. Az építtetés fővállalkozó révén történik. Az irodák átvételére szakaszonként kerül sor. Az utolsó, hatodik szakaszt nem vettük át, mert nem volt megfelelő szakmailag a munka, ezért felmondtuk a szerződést. Hogyan kell számlát kapnunk ebben az esetben?
Részlet a válaszából: […] ...a fővállalkozónak valamennyi, a szerződésből származó ellenértéketvissza kell fizetnie, és valamennyi számlát sztorníroznia kell.A bizonylatoknak – így a számlának is – a megállapodásnak,illetve a bírósági ítéletnek megfelelően kell tükröznie a teljesítést...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2008. január 15.

Közösségen belüli termékértékesítés és termékbeszerzés áfája

Kérdés: Kérem útbaigazításukat a közösségi termékértékesítések, illetve termékbeszerzések áfa-kötelezettségével kapcsolatban!
Részlet a válaszából: […] ...termékbeszerzés esetén a beszerzést igazoló számla,egyszerűsített számla vagy egyéb, a gazdasági eseményt hitelesen dokumentálóbizonylat kibocsátásának napján, de legkésőbb a teljesítés napját magábanfoglaló hónapot követő hónap 15. napján keletkezik....[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2005. október 11.