21. cikk / 635 Külföldi munkavégzés adózása
22. cikk / 635 Élelmezésvezető pályáztatása
23. cikk / 635 Bölcsődei dajka helyettesítése I.
24. cikk / 635 Bölcsődei dajka helyettesítése II.
25. cikk / 635 Intézményvezető határozatlan idejű kinevezése
26. cikk / 635 Nyugdíjas köztisztviselő foglalkoztatása
A Költségvetési Levelek 221. számában, a 4095. számú kérdésben írták, hogy az önkormányzati hivatal könyvelési feladatai nem szervezhetők ki például könyvelőirodának. Kiszervezésnek minősül-e, ha a nyugdíjba vonuló köztisztviselő munkatársunk nyugdíjasként megbízási szerződéssel folytatná a könyvelési tevékenységet (a beszámolót ő készítené) a többi (köztisztviselő) ügyintéző munkatárs támogatásával? (A munkatárs további szakmai alkalmazását az indokolja, hogy gyakorlott államháztartási könyvelőt a kis önkormányzatok állományába nehéz találni.)
27. cikk / 635 Köztisztviselő távmunkavégzése
28. cikk / 635 Külföldi munkavállalónak járó utazási költségtérítés
29. cikk / 635 Munkatársajánlási bónusz kifizethetősége
30. cikk / 635 Köztisztviselő személyi illetménye
Hivatalunkban minden köztisztviselőnek személyi illetménye van már harmadik éve. A jegyző felmondott, és pályázatot írtunk ki. A Kttv. értelmében személyi illetményt a polgármester csak minősítés vagy teljesítményértékelés birtokában állapíthat meg. Az új jegyző esetében ez csak minimum fél év eltelte után lesz meg. Az első teljesítményértékelés elkészültéig nem állapítható meg részére személyi illetmény? Ha csak a törvény szerinti szorzószámokat, besorolást vehetjük figyelembe, akkor az új hivatalvezető bére lényegesen alacsonyabb lenne, mint egy felsőfokú végzettségű, személyi illetményt kapó, nem vezető besorolású köztisztviselőé! Milyen lehetőségek adottak, hogy az új jegyző bére már a munkába lépésekor „arányos” legyen a beosztottak bérével?